torstaina, toukokuuta 20

how you doin'?


Pakko myöntää, bloggailu & koneen avaaminen ovat tällä hetkellä viimeisiä asioita mitkä mua kiinnostaa. Oon surkein bloggari ever! Mut hei ei voi mitään, pakko nauttia nyt täysillä näistä "viimeisistä" hellepäivistä. Kuvat todisteena siitä että mulla ei ole oikeasti mitään asiaa juuri nyt, oon vaan nauttinut kaikesta. Kyllä tässä vielä joku bruna saadaan iholle aikaiseksi, toivottavasti ;-)

Viikonloppuna mulla on vähän kaikkea menemistä, koittakaa pitää peukkuja että muistan raahata kameraa messissä! ;-)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

auttaako noi aurinkokapselit oikeasti? :-D oon aina pohtinut, pitäiskö napsia sellasia, mutta en ole viitsinyt kun en tiedä onko niistä OIKEASTI hyötyä!

Sofia kirjoitti...

Mä en tiedä! :D Ostin noi vähän kokeilumielellä koska rusketun muuten niin huonosti.. ;-D

Anonyymi kirjoitti...

kuinka paljon noi kyseiset kapselit maksaa? :D

Sofia kirjoitti...

Anonyymi, noi oli muistaakseni jotain 11€ :-)