sunnuntaina, elokuuta 1

Pus

Helloo.
Rakkaat ihanat huolestuneet, kaikki on hyvin, ellei jopa ihan loistavasti ja siksi mulla ei ole tällä hetkellä vaan yksinkertaisesti ollenkaan aikaa päivitellä blogia. Mulla on kyllä joka päivä ihan kauhea hinku postata kaikkea ja kertoa kuulumisia uusista jutuista ja uusista tuulista mutta vuorokaudessa on mulle tällä hetkellä ihan liian vähän tunteja. Olen joka päivä töissä, ja töistä päästyäni en ole yleensä hetkeäkään kotona. Välillä ärsyttää olla niin ylibuukattu, mutta kai tästä kaikesta pitää nyt vaan nautiskella.

Lähiaikoina on tapahtunut ihan super ihania juttuja ja saattaa olla että tää kesä on paras kesä ikinä. Mä tapailen miestä, käyn mökillä, otan aurinkoa, nauran ystävien kanssa, käyn keikoilla, halin ja pusuttelen, ja tehnyt kaikkea ihan superia.

Huomenna mulla on vapaa, aion pitää sen täysin Sofia-päivänä ja lupaan tulla kertomaan juttuja teille. Tapahtunut kyllä niin hulluja asioita ai jeesus. Nyt pus moi, menen jatkamaan sunnuntai illasta nauttimista.

8 kommenttia:

Ansku kirjoitti...

Ihanaaa oot täällä! Kyttään jokapäivä bloglovinista josko olisit päivitelly ja nyt sä teit sen! Hyvä mahtavaa kiva. :) jee<3 Mä oon oikeesti näin ilonen :D! Ja mahtia et sulla menee hyvin. Hii

Anonyymi kirjoitti...

ihanaa, innollaa oottelen mitä tuutkaan meille kertomaan :p kiva kuulla että sulla menee hyvin!

Elinakui kirjoitti...

kuulostaa ihanalta <3

sofia kirjoitti...

jee sofia-päivä ;)

Anonyymi kirjoitti...

oot upee!

Anonyymi kirjoitti...

kiva ku oot taas maisemissa :D oon vähän utelias ja haluisin tietää et onko tää mies jota tapailet kenties otto? :))

Sofia kirjoitti...

AnsQ: oi ootko hiukan ihana!:D hihi joo nyt on kyllä menneet asiat aika nappiin:> ihanaa kun jaksat roikkua täällä vaikka ei oo mitään luettavaa.. :/ <3

Anonyymi: hahah toiv uskallan kertoa ;D

Elina: <3

sofia: haha todellakin, vietä säkin sellainen ;)

Anonyymi: voi no kiitos :o!

Anonyymi: ei ole .. :)

Anonyymi kirjoitti...

ihanaa että asiat luistaa taas, aina löytyy ala-ja ylämäkiä!!!:)