sunnuntaina, heinäkuuta 18

"en laita rahaa kolehtiin. mä maksan kirkollisveroa..." - Isäni, joka on eronnut kirkosta

Eilen oli kyllä aika outo päivä. Periaatteessa hirveä, mulla piti olla vapaapäivä mutta olinkin 8½ h yksin töissä ja mulla oli kamala nälkä koko päivän koska en ollut aamulla ehtinyt käydä kaupassa. Heti töiden jälkeen alkoi päivän kiva osuus, kun polkaisin kavereiden kanssa Kupittaan puistossa olleeseen Botellón 2010:een ja jumaleissön että oli porukkaa ja tuttuja ihmisiä joka paikassa, vaikka kaikkia ei todellakaan pystynyt näkemään. Facebook ryhmän mukaan sinne oli ilmoittautunut osallistuvansa reilu 5000 ihmistä ja siltä kyllä näyttikin.. Ihan super coolia, tätä lisää. Meillä oli siellä ihan sairaan hauskaa (vaikka meitsi olikin suoraan töistä tulossa ja kaikilla muilla oli viiniä päniköittäin ja syömisiä yms) ja hengailin ihanissa porukoissa. :-) Totaalijäätyminen kertaa kaksi, kun pari tyttöä huikkasi lukevansa blogia. En tainnut sanoa kummallakaan kerralla muuta kuin "apua". Moi oon nolo. Super kivaa että kuitenkin moikkasitte! :-)

Mä en sitten jatkanut baariin, vaan lähdin kotiin joskus kahdentoista aikoihin. Ihan hyvä vaan, koska tänään oli serkun rippijuhlat ja mulla oli nyt jo vaikeuksia herätä aamulla, tosin siitä saan periaatteessa syyttää itseäni nimittäin sain kivan puhelun 2 yöllä ja puhuin puolitoistatuntia jonka päälle lähettelin vielä viestejä ja loppujen lopuksi taisin nukahtaa neljän jälkeen... Eliii periaatteessa ihan sama olisinko mennyt sinne baariin. :-D


Nyt menen viettämään leffailtaa ja huomenna tarvittu vapaapäivä joten katsotaan jos jaksaisin tulla jopa tietsikalle huomenna ;-)
Toivottavasti ollut reuntouttava viikonloppu kaikilla!

7 kommenttia:

Milla kirjoitti...

Myös mä ja mun ystävä nähtiin sut siellä Kupittaalla (olit mun yhden kaverin seurassa), mut ei sit viititty tulla moikkailemaan :P Oli kyllä tosiaan sitä porukkaa liikenteessä! Meinas silmät pudota päästä, kun sinne puistoon saapu :D

Ansku kirjoitti...

Hihi, sulla on joku :)Mun alkaa aina tekee mieli muuttaa Turkuun kun luen sun blogia! ÄHH :D

Elinakui kirjoitti...

vitsi oot söpö luonnossa! :) Eilen sut hansassa bongasin ja sulla on yltiö ihana hymy! :>

Sofia kirjoitti...

Milla: höh oisitte tullu :) onkohan meillä yhteinen kaveri.. :> ja joo, oli kyllä mielettömän näköistä :D!

AnsQ: hihihh :)
ää joovai! no ei huono ;) tänne vaan!

Elina: kääk eikä :> kui et mittää sanonu ;) missä mä mahdoin hansassa hymyillä kun shoppailin yksin ennen töitä :D hyi etkai vaan nähny mua mun työpaikalla ? :D

Anonyymi kirjoitti...

postaajo!

Anonyymi kirjoitti...

sofiaa! onko jotai sattunu ku susta ei oo kuulunu mitään ?

Elinakui kirjoitti...

mainoksia jaoit, taisit olla siis töissä :--)