maanantaina, elokuuta 2

Juttui

Lähiviikkoina on tapahtunut kyllä niin kivoja kuin outojakin juttuja, enkä varmaan edes muista niistä puoliakaan. Ja okei, muistan kyllä osan, mutta en uskalla kertoa.

- Musta on tullut ihan super rento. En stressaa enää lähes ollenkaan ja muutenkin kaikki sujuu niin ihanan laid backisti. ..Mutta odottakaas vaan kun koulu taas alkaa, huoh..

- Tyttö ihastui muhun. Olin samalla todella otettu, jännittynyt ja ehkä hiukan ärsyyntynyt. En siis itse tunne vetoa samaan sukupuoleen, mutta ko. asia on mun mielestä täysin normaalia, löytyyhän tyttöpareja mun tuttavapiiristä ja lähisuvusta/perheestä.

- Edelliseen juttuun viitaten, on kyllä yksi poikkeus. Sen poikkeuksen nimi on Jenni Vartiainen. Voi voi, oon ihan sulaa vahaa. Olin siskon kanssa perjantaina Jennin eturivissä heilumassa Naantalin kaivohuoneella. On se vaan ihana, ja biisien sanat kolahtaa. Edit: jaa juu, ja Ivarssonin Maja on myös poikkeus, miten saatoin unohtaa..


- Sain abikronikan, 2 vuotta myöhässä, ja oon naureskellut niin paljon niitä tekstejä. Kyllä ihminen sitten kasvaa ja aikuistuu kahdessa-kolmessa vuodessa. Musta oli kirjoitettu aika paljon tekstiä, jee. Välillä vähän sai hävetä, mutta hei se olikin se Sofia 18-vee.

- Mä muutan syyskuussa vähän yli kahdeksi kuukaudeksi Helsinkiin. :-) Jipii. Mä odotan tätä hommaa ihan hulluna ja oon maailman onnellisin tästä jutusta. Kerron lisää lähempänä. Ja joo, mulla on sielä yksiö Töölössä, sibispuiston vieressä. ;-) Mutta ollaan tästä nyt vielä hetki ihan hyssst.

- Uskokaa tai älkää, mä olen viime talvesta laihtunut 8 kiloa! Tekemättä mitään. Ihan uskomatonta. Mä olen laiskistunut salilla käymisen suhteen kevään aikana todella paljon, ja kesällä en ole kertaakaan ehtinyt siellä käydä. Mä en itse huomaa muutosta itsessäni, mutta jopa mun naapuri ilmoitti mulle että kyllä on tyttö laihtunut. Ihan kiva, nyt pitää kyllä ottaa itseään niskasta kiinni ja ruveta käymään taas salilla niin "tulokset" pysyy.

- Mä olen viimeisen kahden viikon aikana asunut käytännössä kokonaan muualla, kotona olen nukkunut korkeintaan pari kertaa. Miten johonkin ihmiseen voi muutamassa viikossa kiintyä niin paljon että kaikki tuntuu niin oikealta ja hyvältä?


- Buu, mulla oli heinäkuun alussa tosi mojova rusketus, nyt olin kaikkina himo-hellepäivinä aamuvuorossa, että ei oo paljon rusketuttu niin. Taidan vetää pienen solkkukuuriin/ itserusketuskuurin tähän kesän loppuuun.


- Surkeat asukuvat reaaliajassa olkaa hyvä! Mä lähden nyt kaupunkiin, hei heii!

17 kommenttia:

Kata kirjoitti...

Ei hitsi et mä oon kateellinen siitä, että sulla on noin ihanaa! Mutta aivan varmasti oot kaiken hyvän ansainnut ja ihanaa, että osaat nauttia hetkestä :) MÄKIN HALUUN!

Ja tervetuloa Helsinkiin! Ja aivan mahtia, että pääset asumaan tänne kantakaupunkiin ;)

Ansku kirjoitti...

Mäkin oon kateellinen sulle ja sun elämälle ja sille et asut Turussa! Se on varmaan kivempi kuin helsinki. Tai emmätiiä, mutta kuitenki kiva :D

Peeäs. Jenni on<3

Anonyymi kirjoitti...

miten tuo jenni vartiaisen ihastuminen selvisi? poikakaveri sano että se olis lesbo, mutta en ollu ite ikinä kuullu mitään.

missä sä ootkaan töissä?

Anonyymi kirjoitti...

kyllä sä mustaki oot hoikkunu! jaloista ja käsivarsista huomaa:)

Emppu kirjoitti...

"miten tuo jenni vartiaisen ihastuminen selvisi?"

Tolle anonyymille^ Sofia varmaan tarkoitti, että Jenni Vartiainen on poikkeus siinä mielessä, että Sofia voisi "ihastua" Jenniin.

Mulla on vähän sama homma, että tuntuu jännältä kun voi kiintyä uuteen ihmiseen niin nopeasti. Tapasin joskus toukokuun lopussa erään jätkän, josta en aluksi ollut ollenkaan varma, mutta nyt huomaan kiintyväni häneen enemmän. Ja se on jotenkin pelottavaa, koska olen pitkään ollut sydän särkyneenä erään toisen henkilön takia. Tämä uusi tuttavuus muuttaa tosin toiseen kaupunkiin pian :/ Olen oppinut tässä suhteessa myös olemaan stressaamatta liikaa, täytyy antaa asioiden mennä omalla painollaan :) KIva kuulla että sulla menee hyvin! :>

ritu kirjoitti...

Kuulostaa ihan loistavalta, ei voi sanoa kuin että hyvä kun menee hyvin! :) Itselleni kävi parissakin kohdassa samoin, nyt kevään aikana laihduin reippaasti (iso JEEE) vain sillä, että pyöräilin työmatkat. Viime kesänä sitten kiinnyin tosi äkkiä uuteen ihmiseen, vaikka sydän oli hajalla ja itsetunto samaa sarjaa sydämen kanssa. Mutta niin ne asiat vaan järjestyy!

Jenna kirjoitti...

Ooo Helsinkiin, oon niiin kateellinen!
Hihi, ihana toi teksti susta!:)

Olivia kirjoitti...

Oot ihana, ihana ja ihana Sofia!<3 ps. tykkään sun tyylistä ihan hirrmuisen paljon ja hiuksista vielä enemmän ;p

Riikka kirjoitti...

Vähän mua nauratti toi abikronikka :D Ihanaa että sulla on ihanaa!

suvikaroliina kirjoitti...

toivottavasti toi helsinki-juttu on se minkä takia olitte siellä tyttöjen kans kesäkuussa,vähän ois huippu!

Milja kirjoitti...

Mullakin tapahtu keväällä yllärilaihtuminen melkein 7 kiloa :D Mutta "onneks" oon tässä kesällä alkanu taas kiriä kiitettävästä <3 Argh!

Anna A. kirjoitti...

sä olit kyllä ihan TOdella hoikka!! *kade* mäkin haluun!! :D
oli tosi kivaa törmätä tolleen sattumalta ja otetaan ihmees uusiksi joskus!! :)

Nanna kirjoitti...

mäki olin perjantaina naantalin kaivohuoneella :-D mut olin kylläkin siel ulkona terassilla melkeen koko illan!

Anonyymi kirjoitti...

hei onko sitä sun vanhaa blogia enää olemassa <: olisi niin kiva lukea sitä!

Anonyymi kirjoitti...

mistä sun huivi on! love it.
ja sun blogi on rakkaus, oot paras. puspus

Anonyymi kirjoitti...

Ihana asu! ja kiva kuulla että asiat rullaa noin ihanasti:)

Jonneli

noraa kirjoitti...

aiaij! jenni vartiainen on täydellinen, siihen voiskin rakastua :-D