lauantaina, elokuuta 14

cutie

Voi mamaa. äitykkä oli ostanut mulle söpöt kengät jostain kenkäkaupasta, ihan ajatteli jalkojeni parasta, koostuuhan mun kenkävarastot sentään 90 prosenttisesti korkeista koroista. Söpöt lättikset tulevat siis kyllä varmasti tarpeeseen!

Nyt olen jo ihan kauheassa kiireessä, tänään on ystävän synttäribibikset ja kaupungissa pitäis olla seiskalta. Mulla on vielä hiukset pyyhe-turbaanilla, kengät valitsematta, naama kunnostamatta ja virvokkeet noutamatta kaupasta! ...Miks mulla on aina kiire?

Ps. En nyt oikein tiedä millä linjalla jatkaisin blogini kanssa. Osa teistä sanoi että on ihanaa että pidän tällä vähän kuin päiväkirjaa itselleni (jollaisena alunperin blogin aloitinkin, päiväkirjana..) ja osa taas oli sitä mieltä että se oli periaatteessa huono juttu. Täytyy vähän miettiä.

Ihanaa lauantai-iltaa kaikille! Täällä turussa saatiin aurinkokin juuri pilvistä!

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Like your blog, keep going and your head up:)

xo

Anonyymi kirjoitti...

mä en eilen päässy lukee tätä,kun tää oli vaan kutsutuille :((

Anonyymi kirjoitti...

todellakin päiväkirjamaisuutta! se tässä blogissa on parasta :)

rauski kirjoitti...

sulla on jotenki erilainen blogi! HYVÄLLÄ TAVALLA! Sun pitää oikeesti jatkaa samaa malliin ja minä ainakin tykkään noista "päiväkirja jutuista" ! ooot tosi nätti :)

Ansku kirjoitti...

Joo mun mielestä päiväkirja juttu on oikein jees! Kivaa aina kuulla mitä sulle kuuluu. :) Mutta teeppä niinkun parhaaks näät :>

Anonyymi kirjoitti...

missä sä opiskelitkaan?:)

e kirjoitti...

Blogisi on yksi lemppareistani. <: Älä ainakaan lopeta.

Anonyymi kirjoitti...

jatka samaa rataa!!

Anonyymi kirjoitti...

mää järkytyin ku olit eilen laittanu tän vaan kutsutuille!sitä et saa todellaka enää tehdä, mä aianki haluan seurata tätät ja tää on paras blogi!