sunnuntaina, elokuuta 8

koulu-ärsy

Niisk, kipeä neiti täällä hei.
Mun oli tarkoitus mennä viettämään löhöyspäivää sairauden muhun tartuttaneen ihmisen luo mutta mä en jaksa liikuttaa itseäni minnekään. Liikun tänään akselilla sänky-vedenkeitin-sänky.

Ja hei, mulla alkaa huomenna koulu. KOULU. Mitä ihmettä. Mihin tää kesä on ihan oikeasti mennyt, mä en käsitä?? Mulla jatkuu myös työt joten niiden kahden yhteenasettamisen kanssa tulee vähän sumplimista. Mun kesä ei kyllä silti lopu todellakaan vaikka koulu alkaa. Tää kesä on ollut tähän asti parhaimpia ikinä ja mä haluan että tää jatkuu mahdollisimman pitkään.
Olin tässä yhtenä päivänä kaverin kanssa vähän ulkona juhlimassa ja päällä oli tälläistä:
Ei mitään ihmeellistä, mutta enemmän kuvia itsestä on pyydetty nyt aika paljon ja aika pitkän aikaa että täytyy nyt vähän ryhdistäytyä tässä asiassa :-)

9 kommenttia:

i. - Match Made in Tinder ♥ kirjoitti...

Ihana mekko ja ihanat kengätki! :) Mistä ne on?

Ansku kirjoitti...

Oij pitsiä ja pääkalloja<3 namnam

Elinakui kirjoitti...

mielettömän upeat kengät ! <3

Anonyymi kirjoitti...

hei onko sitä sun vanhaa blogia enää olemassa <: olisi niin kiva lukea sitä!

Sofia kirjoitti...

inka.: kiitti! :> Mekko on Sisterspointin Spiritistä (pelkkää pitsiä, ton alla on pitkä toppi..) ja kengät joskus ostettu dinskosta :>

AnsQ: no niimpää! <3

Elina: Niin on, mulla on niihin vähän ristiriitainen suhde ja käyttökertoja 3 :(

Anonyymi: on se itseasiassa olemassa :) Mä vaan jotenkin tällä hetkellä kammoan ajatusta että joku vielä lukisi niitä vanhoja surkuhupaisia tekstejä, mutta saatan kyllä ilmoittaa jos päätän laittaa sen taas näkyville :) Kiva kuulla että on kiinnostusta :>

Anonyymi kirjoitti...

Heippa, voisitko tehdä jonkin opiskelupostauksen? Sellainen ois tooosi kiva..!:)

Anonyymi kirjoitti...

oot mun lemppari!

Sofia kirjoitti...

Anonyymi: oon sellaisen tehnytkin jo joskus, voin linkkaa sen seuraavaan postaukseen :)

Anonyymi: ääk joovai! miks ihmeessä?! :D <3

Anonyymi kirjoitti...

oot niin kool