maanantaina, huhtikuuta 5

"C.Bradshaw -neilikat"

Torin neilikat. Ne tuo kevään!

Tänään:

- Olen herännyt kahdeksalta aamulla yskittyäni koko yön.
- Söin aamupalaksi melonia ja suklaamunan
- Olen tehnyt koulun sisustustyötä ja heittänyt värikynät seinään (tajua jo: se on VAIN koulutyö!)
- Annoin melko tylyt pakit
- Päättänyt että mä haluan treffeille. Vaikka sokkotreffeille jonkun kivan kanssa, kuka järkkää?
- Olen tukenut ystävää
- Söin itseni ähkyyn pääsiäisruuasta
- Päätin etten syö viikkoon mitään. Kuihdutus-laihdutus, jospa se edes toimisi.
- Olen itkenyt _ihanvähänvaan_ muistellessani hyviä aikoja.. no mutta hei life must go on.
- Lakannut kynsiä äidin tonniviidensadan nahkanojatuolilla ja kaadoin lakkaa sille. Imeytyi aika kivan nopeasti. Äiti ei ollut iloinen.


Huomenna back to school ja sen jälkeen haen itselleni kaksi kivaa ylläriä kaupungista ja himotreeni salilla. Huomiseen! <3

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

heiii ei mitään kuihdutalaihduta!! Treffit saat varmasti tosta vain ja ne piristää :)

noona kirjoitti...

Ei mitään kuihdutus-laihdutus juttuja, oot just hyvä noin nainen!

Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Ihania kukkia! Mä oon niin monta kertaa suunnitellut hankkivani kukkia pöydälle mutta en ole saanut vielä aikaiseksi :D

Nanna kirjoitti...

äää kuvat ei näy :<

Milla kirjoitti...

mullakaan ei näy kuvat :(

Anonyymi kirjoitti...

Mullakaa ei näy :S