sunnuntaina, joulukuuta 13

täydellinen tuoksu!



Ollaan oltu tänään äidin kanssa koko päivä & ilta kaupungissa jouluostoksilla ja nyt on jalat iahn poikki ja rakoilla! Kokeiltiin mulle ihania rannekelloja ja löysin Guessilta niin täydellisen, siinä on musta nahkaranneke ja ISO pyöreä näyttö. Luvv! Oon myös niin tyytyväinen että sain ostettua kaikki lahjat kaikille, tää oli oikeastaan ainoa päivä ennen joulua kun ehdin.
Mutta mitä ihmettä. Äiti oli viikonlopun stokiksessa ja tädää se toi mulle tuliaisiksi tuon D&G:n uutuustuoksun minkä olin juuri laittanut tuohon joulun wishlistiin. Apua.

Toinenkin joululahjatoive tuli ostettua jo -löysin nimittäin itselleni ihan taju-söpön uuden kalenterin. Pinkki Bunny Suicides -kalenteri! Ihan perfect, iso ja söpö. Stockalla oli kaikki joulukoristeet -20% joten sieltä ostin jotain söpöjä mun mini-kuuseen. Ja teitenkin candycaneja!

8 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

Heeeiii, sulla on uusi blogi :D Eksyin ihan sattumalta tänne blogilistan kautta.. Pakko varmaan jäädä seuraamaan kun vanhaakin luin!

Mäkin olen jo ostanut kaikki joululahjat, tosi ihanaa ettei tarvii niitä enää miettiä.. :)

kic kirjoitti...

Oi että, ihana toi kalenteri! Voisin ettiä itelleni samanlaisen söpöstyksen :D

Anonyymi kirjoitti...

Paljon toi kanikalenteri makso? se on supersöpö :>

Sofia kirjoitti...

Riikka: joo! :> Miten sä oot nyt jo voinut eksyä tänne blogilistan kautta kun tää on ollut listalla varmaan päivän?! :D mut jää ihmeessä mukaan ;D!

kic: niin on!

Anonyymi: n. 18e Stockmannilta. :-)

Jose / ajastaika.com kirjoitti...

Toi D&G:n tuoksu on niin ihanaa! Mun ostoslistalla tosin Burberryn The Beat on toistaiseksi kärjessä, joten taitaa jäädä tuon hankinta myöhempään.

Anonyymi kirjoitti...

Mistä olet ostanut tuon kalenterin?

Sofia kirjoitti...

Jose: niin on, tähän tuoksuun jää koukkuun ;> Ja Beat on myös tosi ihanaa!

Anonyymi: Stockmannilta.

JEPSUKKA kirjoitti...

L'impératice! Ihana tuoksu. Ihana nimi.