torstaina, joulukuuta 17

atm top 4

Nämä ranteessa joka päivä.
Isot ja täydelliset tiukan ponnarin kavereina! Eksyy korviin melko usein.
Miten pirussa oon joskus pärjännyt ilman näitä? Ihan luottokengät!
Paljettilaukku/lompakko! Ihan täydellinen tärkeille korteille yms. Ja mun litteä kännykkäkin mahtuu tänne! Oon tässä joulukuussa pitänyt tätä ihan kassissa lompakkona kun tänne saa just ne tärkeimmät kortit joita tarvitsee lähes joka päivä. Jouluostoksille just kätevä!
(En tiedä mitä tuo vakuutusyhtiön kortti tuolla tekee, ei se todellakaan kuulu niihin "tärkeimpiin" ja "jokapäivä käytettäviin" kortteihin :-D)

10 kommenttia:

brita kirjoitti...

Tuo Nomination timanttipala näyttää superkivalta!

Mullakin on nuo korvikset, mutta ne ei pysy yhtään kiinni, ei voi käyttää :\

Sofia kirjoitti...

brita: ai:( Mulla ne on taas sitten niin tiukat että on vaikea saada auki! :D

Mikaela kirjoitti...

mulla on sulle haaste!

Anonyymi kirjoitti...

miks tääl ei oo yhtään päivän asuja/kuvia susta?

Anonyymi kirjoitti...

mistä toi hopeinen solmukoru on?! <3

Sofia kirjoitti...

Mikaela: jei!

Anonyymi: voi hyvä ystävä jos lukisit myös tekstit, asia olisi jo selvillä. Mulla on niin huono kamera että heti kun ostan uuden, kuvaan päivän asuja :> Ja tämä (kuten ei aiempikaan blogi) ei ole pelkästään asuihin keskittyvä blogi vaan enemmänkin lifestyle.

Sofia kirjoitti...

Anonyymi: JC:stä :>

//visuaalisestivaativa// kirjoitti...

Solisluut on parhautta! <3

Anonyymi kirjoitti...

Outo ilme melkein kaikissa kuvissa :D

Elinakui kirjoitti...

olen itekkin pohtinut miten oon selvinnyt ilman noita dinskon kenkiä! ihan maailman parhaat ja sopii asuun kun asuun.