perjantaina, joulukuuta 25

kiltti tyttö!

Mulla oli tänävuonna ainoastaan yksi joululahjatoive, ja olen niin iloinen kun se toteutui:

Se on ihan täydellinen. Siinä ei ole mitään liikaa eikä mitään liian vähän. Ja toi iso pyöreä näyttö on kädessä vielä suuremman näköinen kuin mitä se oli Stockan kellovitriinissä! Rakkautta!

Olin ilmeisesti ollut todella kilttinä tänä vuonna, sillä näiden lisäksi joulupukki toi tälle tytölle lahjakortin Ikeaan, rahaa uutta tietokonetta varten, Paulo Coelhon uusimman kirjan (<3), KoKo-lautasia ja mm. ruokailuvälineitä suoraan stokiksesta. :-) Sain myös uuden ihanan vaaleanpunaisen kiven leveään Nomination rannekkeeseen ja siskolta mm. tuollaista ihanaa käsivoidetta, jota saa suomesta ainoastaan Sokokselta.


Vielä on odotettavissa poikaystävältä jotain, onkohan se muistanut mua jotenkin...? ;-)

17 kommenttia:

hami kirjoitti...

tuo kello on tosi hieno :::O
mulle kelpais sellainen hopea ja killtävä iso kello
+++jännää tuuo käsivoidejuttu

Jenah kirjoitti...

ainakin pk-seudulta löytyy liike, jossa myydään tota L'Occitane-merkkiä http://psilovefashion.blogspot.com/2009/12/pikku-joululahjavinkki.html

Anonyymi kirjoitti...

Ei saa ainoastaan stokikselta, vaan noita voiteita ym. on paljon myynnissä kyseisen merkin omassa liikkeessä keskustassa.. :)

Anonyymi kirjoitti...

Eiku sanoit sokokselta :P mut kuitenki

idde kirjoitti...

Korjauksena, L'Occitanen tuotteita saa myös merkin omasta putiikista Kämp-galleriasta. Tai ainakin niillä on oma shoppi jossain :) itse sain samaa käsivoidetta kun sukulainen on töissä ko. merkin maahantuojalla.

Elisa kirjoitti...

ei juma toi kello on IHANA!

Sofia kirjoitti...

Oi! Ihana tietää että saa muualtakin! Sisko vaan kertoi ettei saisi muualta.. :> On kyllä niin hyvää rasvaa + tuoksuu niin hyvälle että suosittelen kaikille<3

noona kirjoitti...

ihana kello, vautsi! :)

Anonyymi kirjoitti...

Merkin oma liike löytyy myös Mannerheimintieltä, Forumia vastapäätä..

Anna A. kirjoitti...

Toi kello on kyllä UPEA! Mieluummin ottaisin itsekin yhden "ison" kunnon lahjan kuin 10 pientä..:P Tosta kellosta riittää iloa pitkäksi aikaa :)

Sofia kirjoitti...

noona: mä tykkään myös ihan hulluna!

Anonyymi: hyvä tietää. :-)

annana: joo oon samaa mieltä! Yhdestä isommasta jutusta (jota ei välttämättä itse raaskisi ostaa) riittää niin paljon enemmä iloa. :>

emmi / NO FASHION VICTIMS kirjoitti...

Siis täh, kyllä Loccitanea myy Suomessa ihan Loccitane :-D Liikkeitä löytyy kyllä Stadista ja Espoosta :>

Sofia kirjoitti...

emmi: jees, oon saanut jo informaation ;> Mun siskolla on ollut väärää informaatiota jota olen sitten jakanut tänne.. :D

Ida / Huulipunamania-blogi kirjoitti...

Sain itsekin Guessin kellon! Sain kyllä sit paljon muutakin :O oon siis ollu extrakiltti tai sit äiti halus lahjoa mua kamalasti. Se kello on kyllä ihana, pitää vaan opetella käyttämään rannekelloa taas ku en ole 12 vuoteen moista kapinetta omistanut. :D

Anonyymi kirjoitti...

No onpas harvinaisen ruma kello. En kyllä itse käyttäis vaikka ilmaiseksi saisin. Mutta makunsa kullakin..

MariaW kirjoitti...

Käsivoidevinkkinä :tuolla samalla firmalla on aiiii-van ihana laventelikäsivoide myös, sitä on pakko lisätä käsiin vähän väliä kun se tuoksuu niin hyvältä, ja sit lopuksi kädet ui siinä litkussa. Mut ihana silti :D

T. MariaW

Inna kirjoitti...

Tuo on tosi hyvä käsivoide!