keskiviikkona, joulukuuta 16

Maja Ivarsson on maailman kuumin

Ei mulla muuta. Oon oikeasti niin liekeissä vieläkin etten osaa kertoa mitään. Muutakun että koko eilinen The Soundsin keikka oli enemmän tuhat kertaisesti mitä osasin odottaa. Ja meillä oli parhaat paikat kaveriden kanssa. Ja Maja vilkutti meidän porukalle koko ajan. Ja Maja heitti ystävälleni "highfive:t" 4 kertaa. (Terkut iidalle!). Mulla itellä oli päällä Iidan tuunaama toppi, missä oli sounds logo -painatus & korkeavyötäröiset minisortsit, ne mun "majivarssonit" aka. sortsit jotka näyttävät hipsteri-mallisilta alushousuilta.
Lättään parit kivat kuvat eiliseltä tähän:

Ja lämppäri Matt and Kim oli tosi jees! Tykästyin ihan hulluna ja jäätiin kavereiden kanssa vielä juttelemaan niille keikan jälkeen. Pyhitän nyt tän koko postauksen ihan vaan Ihanalle The Soundsille ja jatkan eilisen fiilistelemistä.

Oliko muita kuuntelemassa tyyppejä eilen? Entä menossa seinäjoelle, treelle, ouluun tai hkiin?

24 kommenttia:

zetzi kirjoitti...

Mä meen helsinkiin kattoon soundsia :)

annie kirjoitti...

huomenna bändi tulee tänne pohjoseen, niin mielissää =)) ostin ton lipun heti kun tuli myyntiin! ootan innolla ja en meinaa pysyä housuissani :::D soitettiinko hyviä biisejä?

H kirjoitti...

Ouluun! :))

Anonyymi kirjoitti...

toi oli paras keikka! maja on todellakin kuumin! (:

Mette Sofia kirjoitti...

mitä mitä siis onko the sounds tulossa ouluunkin vai mitäs oikein höpisit tossa viimesessä lausessa? :ooo meikä haluu kattoon sitä ja heti!

noona kirjoitti...

oi mitä kaikkia biisejä ne soitti? :) the sounds on ihana, harmi vain etten pääse paikanpäälle katsomaan :<

Sofia kirjoitti...

Burlesque: määki haluun:>

annie: mä ostin myös! olin eka joka osti itelleen ja kavereille liput turusta ;D
Soitettiin! Kaikki biisit ihan sikahyviä! pari-kolme uudelta levyltä, muut ns klassikkoja :>

H: jee!

Anonyymi: niin oli! Klubikeikka niin paljon parempi ja intiimimpi kuin festarit..

Mette Sofia: joo-o, huomenna!! Se on vieläpä ainoa kaupunki, joissa liput ei ole vielä myyty loppuun että kipi kapi lippua ostamaan!

noona: voi että :< voi en muista kaikkia kun olin niin huumassa. mutta uudelta levyltä ne ekat sinkut ja sitten perus tony the beat, night after night, we're not living in america, hurt you.... :-)

Nanu kirjoitti...

käyny kattoon soundsia noin 5 kertaa, nyt en ehtinyt saada lippua hkin keikalle:(
maja on coolein, tyylikkäin, seksikkäin etc IKINÄ<3

Sofia kirjoitti...

Nanu: niin on! ihan täydellinen nainen!

Sofia kirjoitti...

Oon kadekadekade! En saanut lippuja Seinöjoelle ja nyt jää mun suosikki näkemättä! :(

Anonyymi kirjoitti...

Eksyin blogilistan kautta siun blogiisi ja olin kyllä ihan heti myyty. Tyylikäs, mielenkiintoinen ja just sellanen mistä tykkään! :)

Katarzyna Pisula kirjoitti...

I looked all the time on the old blog ;) don't know this team, but I love Swedish music, lykke li, Karin Dreijer, The Kinife, The Cardigans, Röyksopp...

Katarzyna Pisula kirjoitti...

... Scandinavian music sounds very interesting,
and ...
...All the best for Christmas! : *

Sofia kirjoitti...

Pisula: I like Lykke li also but The Sounds is the best band by far. ;>
And happy x-mas to you too! <3

Saikku kirjoitti...

minä menossa ouluun tänäään kattomaan liiaan mielissääään! <3 tätä on niiiin odotettu! ostin jo kesällä liput ja can't wait! oon jo nyt niin täpinöissäni, että tekis mieli lähtä jo jonottaan ovelle että saa hyvät paikat, mutta tällä kelillä nou nevö jäätyy vaan :D

Sofia kirjoitti...

roxie: hyvää keikkaa tänään! tulee oleen niin upeeta voin kertoa ;) Mä ostin kanssa sillon heti kun tuli myyntiin (sain ekat liput turusta ;D) ja oon venannut niiin kauan! <3
Eikös ouluun ole vielä vapaita lippuja? Aika outoa! Varmaan ostaisinn lipun sinnekin ellei oulu olis niin kaukana :>

Saikku kirjoitti...

en tiiä yhtään oulun lippuista että onko niitä vielä jälellä vai ei :o mutta sillon kesällä en uskaltanu jättää sen varraa, että olisin lipun ostanu tyyliin ovelta (en kyllä tiiä, onko tällästäkkää käytäntöä tuolla) ja ku oli rahhoissaan just loppu kesästä ku kesätöistä tuli niin hyvä tili ni sama oli ostaa. :)

hitsi, en tajua vieläkään, että oikeesti oon menossa. vasta sitte todellisuus iskee ku nään majan lavalla :D tai sitten meen psykoosiin tai ekstaasiin tai johonki transsiin enkä tajua mistään mittää :-----D

Sofia kirjoitti...

roxie: joo eilen vielä sanottiin mun mielestä jossain että Oulun keikka ei ole vielä loppuunmyyty. Luulis että on!

Ja joo, koita olla pyörtymättä kun näät Majan. Se on niin upea sillai metrin päästä nähtynä ;-)

Anonyymi kirjoitti...

Maja on hot!<3

Elisa kirjoitti...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. eilinen tampereen keikka oli niin kuumaa. oon kade noista kuvista ku omasta pokkarista lagas akku heti. :<

Elisa kirjoitti...

HEI
ja toi poika jolla on toi rannekoru tossa jossain etualalla :-D oli siellä tampereella kans :D kylläpäs oli tärkeä huomio :DD

Mette Sofia kirjoitti...

en päässyt, oli k-18 keikka :(((

Anonyymi kirjoitti...

kattomassa oltiin! keikka oli ihan mahtava, ja mentiinpä jopa tiistaiforteen keikan jälkeen ja siellä sitten törmättiin niihin bändin poikiin ja mm. JESPERIN kanssa heitin yläfemmat pariin otteeseen:D ollu semmonen huuuma päällä että huhhhuh! jesper= meinaa maailman kuumin. nii pal tullu leijuttuu esimerkiks koulussa hehe

Anonyymi kirjoitti...

Kävin Oulussa kattoon torstaina ja oli kyllä aivan yhtä mahtava sielläkin! :)