lauantaina, joulukuuta 12

ni känner mig

Hei!
En edes muistanut enää miltä blogin aloittaminen tuntuu. Huh.
Törkeän hurjaa. Mua on koko syksyn ahdistanut koko bloggailu ja blogista tuli taakka. Kerran viikossa kun avasin bloggerin etusivun, oikein pelotti lukea kommentit. Kuitenkin joka kerta siellä oli pelkkää kannustavaa ja positiivisa viestejä. Olen ilmeisimmin vihdoin saanut ne paskamaisimmat anonyymit pois lukemasta juttujani. Olen kuitenkin ahkerasti lukenut muiden blogeja, ja herranjeesus miten jotkut kehtaa laittaa toisille niin tökeröä kommenttia.
Saa aika paljon ajattelemaan, miten paljon sitä sitten haluaa itsestään julkisesti kertoa.

Aloin pohtimaan että itsekin olen aika paljon saanut paskaa niskaan aina kun olen kertonut joitain hyvin hekilökohtaisia asioita. Olisi ihanaa pitää ns. terapeuttista blogia ja käydä vanhoja asioita läpi kirjoittamalla niistä omalle blogille. Olen kuitenkin sen verran herkkis (tämänkin myöntäminen internetissä saattaa olla kohtalokasta) että tiedän kuinka kuoreeni vetäytyisin jos saisin haukkukommentit elämäni avaamisesta.
Olen käynyt läpi todella traumaattisia asioita, osa sellaisia joista en voi vieläkään kunnolla puhua ystävieni, perheeni tai poikaystäväni kanssa.
Olen kuitenkin enemmän kuin onnellinen nykyisessä elämäntilanteessa. Mikään ei voisi olla paremmin. Olen kiitollinen että olen osannut valita elämässä oikein ja ne valinnat ovat tuoneet minulle ihania asioita. Olen jälleen lähempänä unelmaani. Miten onnellinen olinkaan tänä aamuna kun sain kuulla että ensimmäisen poikaystäväni nuori tyttöystävä on vihdoin täyttänyt 17. Olin silloin monia vuosia sitten aivan murtunut että minut jätettiin vuosia nuoremman tytön takia. Nyt en voisi olla iloisempi että seurustelu silloin loppui. Ties missä jamassa olisin nyt.
Minä olen nyt minä ja happy as a hippo.

Näillä sanoilla theretulemast uuteen blogiin. Kuvallista tekstiä luvassa huomisesta eteenpäin, jolloin saan kamerani takaisin. Laittakaapa vielä loppuun kommenttia, mitä toivotte minulta ja uudelta blogilta? :-)

Rakkaudella, Sofia

13 kommenttia:

Elisa kirjoitti...

ainakin sitten postausta soundsin keikasta ;-)

Saija kirjoitti...

Ihanaa että oot takaisin!!
Ja jotenkin tosi cool toi bannerikin!

Ja kyllä sitä itse kukin aika ajoin miettii anonyymien paskiaisten aivottomuutta..

MouMou kirjoitti...

Toivon yhtä iloisia asukuvia kuin vanhassa blogissa.:)<3

Anonyymi kirjoitti...

ihanaa kun tulit takaisin :)

Anonyymi kirjoitti...

IHANAA UUS BLOGI <3

Anonyymi kirjoitti...

tiheämpää postaus tahtia ja asukuvia:)

Anonyymi kirjoitti...

Hiukan tiheämpi postaustahti ja asukuvia enemmän, niin teet musta tosi iloisen tytön ;)

Anonyymi kirjoitti...

Oot ihana, oot ihana, oot ihana <3 MUISTA SE AINA!:) Ihana ko alotit uuden blogin.

Anonyymi kirjoitti...

Toivon erityisesti kattavaa opiskelupostausta, jossa esittelisit omaa alaasi ja mitä tykkäilet siitä.
Mulle on vähän jäänyt epäselväksi (eikä google auttanut!) että missä siis opiskelet tota alaa? Ja mitä kaikkea se on vaatinut (lukio? pitkä matikka? kuvis 10?)
Ja tietty: onko ala semmonen mitä kuvitelitkin ja tuntuuko että toi on just sitä mitä haluut elämässäs tehä?

ja työllistyykö hyvin? :DD
t. lama
ei vaiskaan,
maaritti<3

Anonyymi kirjoitti...

Kiva päästä taas lueskelemaan sun blogiasi.. :) Jos sä halut päästä avautuun/purkaan elämääs, ni mikset tee jotain blogia anonyymina, ettet paljasta itseäsi..Ja tost tekstist tuli mieleeni, et itteeni kans huvittaa täl hetkel,kun kuulin että exääni (26vuotias) on ruvennut sellainen 16-17 vuotias teinityttö yrittään. =D Mutta kukin tyylillään. :D

Anonyymi kirjoitti...

tekstistä päättelin et sut raiskattiin, hakattiin tai joku läheises kuoli. sait kaikki sympatia pisteet moi.

Mette Sofia kirjoitti...

ymmärrän sua tosi hyvin, kuulostaapa se miten kornilta hyvänsä. itse olen jo tottunut siihen että tasaisin väliajoin paskaa sataa niskaan mutta hei, that's life. mua on nykyään alkanut lähinnä pitkästyttämään nuo anonyymien vittuilut, mutta pakko vaan tylysti hylätä ne ja ajatella niitä positiivisia kommentteja :)aina on joku nussimassa pilkkua, varaudu vaan siihen, mutta kateus on bloggaajan palkka, eiks jea?

Vilma P. kirjoitti...

Löysin sun blogit vasta ja mietin, että missä opiskelet sisustussuunnittelua? :)