lauantaina, joulukuuta 26

!

Onko häpeällistä lausua pari alhaista kirosanaa netissä? Mieli tekisi nyt ja kovaa tekisikin!

Oon metsästänyt näitä jumalaisia Bronxeja (jotka mun olisi pakko saada kevääksi! joojoo on vanha juttu) jo niin kauan ja nyt ne löytyi nettikaupan alesta -40%! Ja enää 1,5 kokoa liian pieniä jäljellä! Ei voi olla. Tää on jo niin väärin. Mä luulen että tilaan ne silti ja ängen mun 38-39 jalkani niihin. Tai tietenkin jos joku mielenhäiriössä haluaa myydä omansa mulle niin kotiutan ne ilomielin.

13 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mikä nettikauppa? AAAH PAKKO SAADA NOI miekii oon metsästäny vaikka kuinka kauan!

Anonyymi kirjoitti...

C'mon ne on vain kengät.

Anonyymi kirjoitti...

Noi on kyllä niin upeat..... Oon katsellut noita itekin sillä silmällä, mutta mulla ne taitais jäädä kuitenkin niin vähälle käytölle, että tyydyn vain katselemaan ;-D

auray kirjoitti...

Mikä nettikauppa? Haluisin myös nuo :)

eMi kirjoitti...

noi on unelmat :)

Astrid kirjoitti...

Ihanat, mieki haluan!

noona kirjoitti...

aivan ihanat kyllä!

Suvi kirjoitti...

Ompa kiva blogi, ensimmäistä kertaa eksyin ja tulen varmasti uudestaankin :)

Hyvää Uutta Vuotta!

Anonyymi kirjoitti...

Plääh, se on aina tyhmää kun ei oo oikeeta kokoa!! Jotenkin niin eppistä.

Mutta-, Hyvää uutta vuotta 2010 kaikille! :)


-Töpö

Elina kirjoitti...

Tosi tyypillistä, se on aina just niin että kun vihdoin löytää unelmakengät/-farkut, niin ei löydykään omaa kokoa. Mutta toivottavasti noita kenkiä vielä löytyy. Hyvää uutta vuotta!

Nanna kirjoitti...

äää apua mistä nuo on <3____<3

katjajohanna kirjoitti...

Noi on kyllä upeat! Jos kelpuutat noista version 'vähän sinne päin' niin Elloksella on ton tapasia, matalammalla korolla tosin :>

Anonyymi kirjoitti...

oon hommannu ite tommoset kengät ebaystä, kannattaa tsekata ;)