perjantaina, heinäkuuta 9

when I look at you my mind goes on a trip

Kävin eilen Marimekossa pitkästä aikaa ja sieltä tarttui mukaan ihan super juttu. Ihana keltainen kiiltonahkavyö. Alen jälkeen tälle jäi hintaa 32 euroa. Ihana piriste mun yleensä niin tummiin vaatteisiin. Ihanan raikas myös valkoisten vaatteiden kanssa! Tää on mulle vähän liian iso, täytyy käydä suutarilla laitattamassa lisää reikiä niin saa pian käyttöön.

Mä alan olla jo ihan ruissi-fiilingeissä, yksi työvuoro tosin pitää vielä kahlata läpi.
Ihan superia ilmaa lupailtu viikonlopulle. Jos musta ei kuulu alkuviikosta, oon saanut lämpöhalvauksen. Ihan supersuperia on myös se että nään taas Oden tänään ja viikonloppuna, jee. Tyypillä on tänään intin TJ 0, ihan tosi outoa. Viimeinen vuosi mennyt inttijutuissa ja intin määräämien aikataulujen mukaan, ja nyt se loppuu. Hassua.

Ps. Sinulle joka toivoit pian meikkipostausta (ennen viikonloppua..), joudun valitettavasti nyt sanomaan että en millään ehdi sitä tehdä. :-( Mutta ei mun meikissä ole mitään ihmeellistä; kosteusvoide, meikkivoide epäkohtiin, hiukan puuteria kiinnittämään, paljon aurinkopuuteria nyt kesällä, ripsien kunnollinen taivutus, vedenkestävä ripsiväri (ripset pysyy taivutettuina) ja eyelineriä. :-)

Kuullaan viikonlopun jälkeen! Ruissifiilistelykuvia tulossa, jos kiinnostaa..?
Ihanaa viikonloppua kaikille! Ootte parhaita!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kivan pirtee vyö. Joku jo tuolla sanoikin, mutta kyllä nuo Ashleyn hiukset on kauniit.

Ihanaa viikonloppua sinnekin!
Paula

Riikka kirjoitti...

Ihanaa viikonloppua sullekin :) Pidä hauskaa ruississa!

Milla kirjoitti...

Hieman on kateutta ilmassa :P Itse oon töissä tänään ja sunnuntaina ja koko huominen menee polttareiden merkeissä. No okei, varmaan tosi mukava päivä tulossa, mutta siihen meneekin sitten se mun ainut vapaapäivä, plääh. Hauskaa ruissia sulle kuitenkin :)

kullanmuru kirjoitti...

Toi biisi on aivan mahtava! Mut marimekosta en jostain syystä pidä yhtään, lähinnä siis merkkinä vaan :/