tiistaina, heinäkuuta 6

H A I R

Moi. Ootte luulleet että mun nimi on Sofia, mut oikeesti se on Tylsä.
Ei oo taas hetkeen kuulunut niin! Mä vietän tällä hetkellä hyvin työ/auringossa lojumis- painotteista elämää, eli kun en loju auringossa, oon töissä ja toisinpäin. Eli aika tylsää.

En oo oikeen jaksanut postailla, as u see! Mulla on kamalat hiukset, en halua laittaa edes naama-kuvia, tai mitä iloa niistä nyt olisi. Pari juttua mulla olis ilmoitus asiaa mutta näköjään pitkitän kaikkea koko ajan.. :-D Jokatapauksessa mulla on koko tämä viikko NIIN kiireistä että ei mittä järkke! Perjantaina aamulla mulla on (thank god!) kampaaja ja saan tän kamalan pehkon kuosiin. Jee. Viimeistään perjantaina teen äkkipostausta ennen viikonlopun remuamista. Onko joku siellä ruudun toisella puolella tulossa ruissiin? B-)

Ei, nämä eivät ole pidennykset.

Muistatteko blondit? Kivathan nekin oli, mutta noihin en kyllä enää palaa. Ainakaan hetkeen ;-) Eei, kyllä mä olen nyt niin kotonani tummissa hiuksissa että näissä kyllä nyt pitäydyn. Jos joskus kyllästyn tummiin, seuraava kokeilu on hiukan samaa väriä kuin mitä alla olevassa Ashley Tisdalen kuvan hiuksissa. Ihana väri!

8 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Minä tulen, minäminäminä!<3

Maria kirjoitti...

Blondi oli kiva, mutta toi tummakin on ihan superi. Sä olet kyllä sellanen tukkajumala muutenkin, että aina kadehdin :D

noraa kirjoitti...

kuules murmeli, sulla on ihanat hiukset ja tummat sopii sulle, joten älä masennu :>

Anonyymi kirjoitti...

Oi noi ashleyn hiukset! ja tietty sunki :)

Sofia kirjoitti...

MouMou: ääää täytyy treffaa!<3

Maya: no en oo enää! :D

noraa: hahah masennun mä vähän, nää on ihan yök! :D

anonyymi: nii on ja haha kiitti ;)

Anonyymi kirjoitti...

joo ruisrock kutsuu! yayy =)

Aija kirjoitti...

Meitsi on tulossa myös ruissii :)

rölliemma kirjoitti...

joooo älä hei beibi tsiikaa mun fleda eka ja sano vast sitte!
..........
hetken hiljaisuus.
kamala takku ja alan kohta itkeä.
ja sitten, oispa sellanen tukkataikasauva mitä kun heilauttaa niin voi muuttaa tukkaa ja sen väriä alta aikayksikön<3<3<3