keskiviikkona, kesäkuuta 23

Tänään tylsää

Moi, en tiedä miksi teen päivityksen. Kai mulla on tylsää.
Tänään oon ollut töissä, ja ihan kuollut koska en ehtinyt hakea joka-aamuista ämpärin kokoista take-away kahvia. Viiden tunnin työpäivä tuntui kymmenen tunnin päivältä. Hain töiden jälkeen kaupasta juttuja huomiselle auringonpalvonta-reissulle ja kotona simahdin sohvalle melkein heti. Luin sähköposteja ja olin facebookissa, joka jäi päälle kun nuhkahdin. Oli aika monta keskustelua chatissa ja lähes kaikissa oli käyty kivaa monologia: "haloo?" "?????" "miks et vastaa?" "HALOOOO!!!"

Aika hasardi tuo mehu läppärillä... Mä kuulun niihin ihmisiin jotka itkee vasta mokan jälkeen. Nimimerkillä edellinen läppäri hajosi kun tee-kuppi levisi näppikselle. Toi on muuten luomu porkkanamehua (PELKKÄÄ porkkanaa) ja ihan tautisen hyvää! Sitä myydään kivoissa isoissa lasipulloissa ja mulla menee varmaan pullo päivässä, niin nytkin mulla on jääkaapissa monta pulloa. :-) Jääkylmänä ihan mielettömän hyvää, kunhan makuun tottuu.

Cosmo oli tullut. Mä en oikeasti tiedä miksi tilaan tota lehteä. Trendiä tai Oliviaa olisi tarkoitus taas alkaa tilaamaan. Ehkä sitten kun oon taas kunnolla varoissani. =Eli ei koskaan.

Näitä kenkiä oon himoinnut jo vaikka kuinka kauan, ja nyt kun mun luotto flätit sanoo itsensä ihan justkoht irti niin nää tulee niin tarpeeseen! Mi luvs. Tulipahan nyt yksi syy lisää ostaa suuri konjakinruskean värinen laukku... ;-)

Huomiseksi voisin jopa keksiä jotain asiaa ja kuvata asun ;-)

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

söpöt tossut c:
t: myös koneen äärellä syövä/juova ja myöhemmin itkevä :D

Anonyymi kirjoitti...

cosmo on niiiin surkee lehti, toistaa itteensä koko ajan. Suosittelen et lopetat ton paskan tilaamisen heti ja siirryt juuriki trendiin tai oliviaan :D eikös sillä cosmon hinnalla jommankumman tilaisi? Kuhan suosittelen vuaa :D

Kata kirjoitti...

Hah, en oo tilannu cosmoa enää pitkiin aikoihin, mutta se on kyllä jotenkin niin aivot-tyhjäks-hömppää että tykkään siitä.
Trendi on mun mielestä erittäin huono lehti, oon tilannu kaks kertaa kyseistä lehteä, mutta sen sisältö on niin kuivaa. Olivia on ehkä näistä kolmesta kuitenkin paras.

Anonyymi kirjoitti...

Minkä merkkistä ja mistä toi porkkanamehu on? :)

Jose / ajastaika.com kirjoitti...

Trendiä saa nyt 12kk 39,90e ja tilaajalahjaks Lumin laukun! Ja tilaajille tulee lehdet aina ihanilla erikoiskansilla. :)

Mulla vaihtelee Olivian ja Trendin asema suosikkina, nyt on taas menossa Trendi-kausi. Tekee aina mieli lukea lehdet yhdeltä istumalta saman tien kun ne postiluukusta kolahtavat!

isaa kirjoitti...

mulla on sama juttu, oon ihan kuollut henkisesti sekä fyysisesti duunissa koko päivän ellen saa aamulla ämpärillistä kahvia. ja sama ton cosmon tilaamisenkin kanssa.. mun on pitäny lopettaa se jo iät ja ajat ja siirtyä tilaamaan trendiä mutten vaan saa sitä aikaiseksi :-D

Magdalińska kirjoitti...

omg... you're the best ;D