torstaina, tammikuuta 28

Survival kit

Juttuja joita rakastan tällä hetkellä, ilman näitä en tulisi varmaan toimeen yhtäkään päivää. ;-)

1. Näitä kolmea vaihtelen tällä hetkellä päivittäin. En osaa edes sanoa mistä tykkään juuri nyt eniten. D&G, Chanel, Moschino.
2. Voiteet, voiteet, voiteet... Olen aina laittamassa jotain voidetta itseeni! Käsiin, kynsiin, huuliin, vartaloon... Talvella en selviäisi ilman kunnon käsivoidetta ja bebanthenia huulissa!
3. Mun huonokuntoisiin hiuksiin tarvitaan vahvat aseet! Schwarzkopfin hiusnaamio tekee guuudia hiuksille. Tuoksuu ihanalle ja hiuksista tulee pehmeät ja kiiltävät. Nami nami!
4. Kynsilakka! Ja erityisesti Dependin lähes kirkuvan neon-punainen lakka! Perfect, ja hyvin huomiota herättävä ;-)

Näistä en luovu. Isadoran vedenkestävä build-up mascara on muuten maailman upein ripsiväri. Tulee oikein kunnon bampisilmät kunhan vaan taivuttelee ripsiä ensin kunnolla! Ja pysyy muuten koko päivän... ;-)

Onko teillä luottotuotteita?

4 kommenttia:

Inssu kirjoitti...

Siis mä en pärjäis päivääkään ilman huulirasvaa. Labellon vaaleanpunanen, huuliin tulee ihana puna ja huulista tulee ihan superpehmeet ;) Rasvailen itteäni myös melkein koko ajan, koulus on käsirasvaus melkein joka tunti.. mutta musta on paljon kivempi, et kädet on kauniit ja pehmeet, kuin kuivat ja rumat.

Mulla on myös kaks luottotuotetta hajuvesissä; So..? Kiss Me -merkkinen ja Bruno babani -merkkinen. Molemmissa jumalaiset tuoksut.

En varmaan pärjäis ilman muotovaahtoa ja hiuslakkaa, tai ripsaria! :D

Anonyymi kirjoitti...

Mä en pärjäis ilman tuota samaista meikkivoidetta! Oon todennu, et se peittää ihan asiallisesti ihon virheet ja pysyykin kohtuullisen hyvin koko päivän. Hintansa väärti siis! (:

Anonyymi kirjoitti...

Mulla luottotuotteisiin kuuluu ehdottomasti kanebon kolmekasi ja yksinkertaisesti hajuvedet. en lähtisi minnekään ilman hyvää tuoksua :)

Anonyymi kirjoitti...

Mikä tuon hiusnaamion koko nimi on?