sunnuntaina, helmikuuta 20

good day to be happy

Heippa!
Tulin hetki sitten salilta, jonne on ihana paeta tälläisenä kamalana pakkaspäivänä!
Harmi että mulla on tällä hetkellä päälla "doctors order", pieni saunakielto. Normaali sauna mua ei niinkään kiinnosta, siellä tule tuska-kuuma-ahdistus, mutta olen niin innoissani tuosta Elixian infrapunasaunasta! Ai että, miten siellä rentoutuu! Ei ole yhtään liian kuuma, lihakset rentoutuvat täysin, samoin kuin mieli.
Olen käynyt siellä nyt muutamia kertoja ja nyt alkaa pikkuhiljaa vaikutus tuntua. Hip hei.

Tänään suunnitelmissa J:n kanssa pihvien syömistä ja toivottavasti loikoilua ja leffan katselua! Huomenna alkaa koulusta hiihtoloma, aionpa kuitenkin saada jotain aikaiseksi ennen töitä!
Ihanaa sunnuntaita kaikille!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kuvia, ihana sofia!
Olen kyllä kuullut elixiasta niin paljon hyvää! Haluaisitko kertoa vähän treeniohjelmastasi? :)

Jose / ajastaika.com kirjoitti...

Hmmm, pitäisköhän joskus uskaltautua kokeilemaan infrapunasaunaa... Toistaseks oon käyny vaan vähän kurkkimassa uteliaisuuttani mut menny sit höyrysaunaan kököttämään. :)

Siirrytkö muuten maaliskuun alussa Länsikeskukseen vai ootko ihan Jokivarren jäsen? Länkkäriin tulee Euroopan suurin infrapunasauna!

Anonyymi kirjoitti...

siis miten infrapunasauna vaikuttaa? tai niinku miten kaikil tavoil? ja miks sul on lääkärikielto sinne :o

Anonyymi kirjoitti...

miks et vastaa kommentteihin? =)

Sofia kirjoitti...

Anonyymi: Kiitsa :')
Ehkä jossain vaiheessa jos jaksan :> ei mulla kyllä todellakaan ole mitään ohjelmaa :D

Jose: Kokeile!! Se on niin rentouttavaa ja ihanaa. ite en oikein välitä höyrysaunasta..
Ja kyllä mä jatkan jokivarressa kun asun ihan vieressä :>
Kyl siel länkkärissä pitää ainakin käydä!

Anonyymi: Esim:
"Infrapunasaunan vaikutuksia on tutkittu ympäri maailmaa, ja nämä tutkimukset ovat vahvistaneet monia terveyteen positiivisesti vaikuttavia asioita.

Infrapunasäteilyn tuottama lämpö on samaa kuin auringon lämpö ja se lisää ääreisverenkiertoa ja avaa hiusverisuonia.Tämä johtaa infrapunasaunan terveyshyötyihin joita ovat mm.

Infrapunasauna...
...auttaa päänsärkyyn ja poistaa lihaskipuja.
...vähentää selluliittia.
...lievittää väsymyksen tunnetta.
...vahvistaa sydänverisuoniston toimintaa.
...hoitaa stressiä.
...puhdistaa ihoa ja tekee siitä kauniin heleän.

Muita hyödyllisiä vaikutuksia ovat mm...
...Painonalennus
...Lisääntynyt verenkierto helpottaa jomotuksia
...Säännöllinen infrapunasaunan käyttö auttaa korkeaan verenpaineeseen.
...Lievittää mm. niveltulehduksia, psoriasista ja fibromyalgiaa
...Lihasvammat paranevat huomattavasti nopeammin.
...Pääsärky ja migreeni helpottuvat. "

Ja mulla oli pieni tulehdus niinsanotusti :>